Du tilmelder dig som hjerteløber ved at downloade hjerteløber-appen og gennemføre registreringen. Du finder hjerteløber-appen i App Store og Google Play.
Download Hjerteløber-app til iPhone
Download Hjerteløber-app til Android
Hvis du gerne vil forberede dig på opgaven som hjerteløber, kan du se nogle korte introduktionsvideoer her. Du kan også tage en testalarm i appen.
Du kan til enhver tid slette dig som hjerteløber under 'Profil' i appen. Her skal du vælge 'Slet profil' nederst på siden.
Hvis du ikke kan huske dine login-oplysninger, har du følgende muligheder:
1. Hvis du har glemt din adgangskode til hjerteløber-appen, skal du klikke på linket 'glemt kodeord' på login-siden. Du får en mail sendt til den mailadresse, som er tilknyttet din hjerteløber-profil. Tjek evt. om mailen er endt i din spamfolder.
2. Hvis du har glemt den e-mail, du er registreret med, eller hvis du ikke længere har adgang til den, beder vi dig benytte vores kontaktformular.
Vi anbefaler, at du blot afviser alarmer, som du ikke har mulighed for at tage.
Du kan også logge ud af appen. Det gør du under "Profilindstillinger", hvor du skal vælge "Log ud". Du skal dog være opmærksom på, at du først kan modtage alarmer igen, når du er logget ind.
Tjek først, at du har den seneste version af hjerteløber-appen. Den hedder lige nu version 4.4.0 til iOS og 4.4.2 til Android.
Når du har sikret, at din app er opdateret, beder vi dig forsøge at nulstille din adgangskode igen. Du får en mail sendt til den mailadresse, som er tilknyttet din hjerteløber-profil. Tjek evt. om mailen er endt i din spamfolder. Afsenderen er no-reply@hjerteloeber.dk (hjertelober@heartrunner.com i den ældre version af appen).
Hvis du stadig oplever problemer, skal du benytte vores kontaktformular. Så kan din region hjælpe dig videre.
Du har følgende muligheder, hvis du har glemt dine login-oplysninger:
1. Hvis du har glemt din adgangskode til hjerteløber-appen, skal du klikke på linket 'glemt kodeord' på login-siden. Du får en mail sendt til den mailadresse, som er tilknyttet din hjerteløber-profil. Tjek evt. om mailen er endt i din spamfolder. Afsenderen er hjertelober@heartrunner.com
2. Hvis du har glemt den e-mail, du er registreret med, eller hvis du ikke længere har adgang til den, skal din profil nulstilles. Udfyld vores kontaktformular her.
3. Hvis du forsøger at oprette en ny hjerteløber-profil med et mobilnummer eller en e-mail, der allerede er i systemet, får du en fejlmeddelelse. Det betyder, at din profil skal nulstilles. Udfyld vores kontaktformular her.
Hvis du har ændret dit mobilnummer, er du nødt til at slette din bruger og oprette dig på ny. Du sletter din bruger ved at åbne dine profilindstillinger i appen og vælge 'Slet profil' nederst på siden.
Hvis du har fået ny e-mailadresse, kan du ændre den i dine profilindstillinger.
Har du brug for at tale en hjerteløber-oplevelse igennem? Eller oplever du problemer, som du ikke kan finde svar på her? Så er vi klar til at hjælpe.